Te veel of per ongeluk betaald
Als u te veel betaald heeft, vraag dan hier de terugbetaling aan. www.conrad.be/terugbetaling.
Is uw bestelling deels geannuleerd en al vooraf betaald, dan betalen we u automatisch terug.
Heeft u een terugbetaling ontvangen maar mist u nog de bijbehorende creditnota? Vraag dan hier een kopie van de creditnota aan. https://www.conrad.be/faq/betaling/factuur-aanvragen
Houd u er rekening mee dat van een geannuleerde bestelling geen creditnota wordt opgemaakt.
Terugbetaling na annuleren of retourneren
Wanneer een artikel is geannuleerd en u heeft dit al betaald dan wilt u dit bedrag natuurlijk zo snel mogelijk terug. Vaak kunnen we dat automatisch terugstorten via de bij ons bekende betaalgegevens, Bijvoorbeeld via KBC Online of Belfius Direct. Een dergelijke terugbetaling wordt uitgevoerd door onze betaalpartner Ingenico.
Heeft u een bevestiging van ons ontvangen maar nog geen betaling binnen 10 werkdagen? Vraag dan hier de terugbetaling aan.www.conrad.be/terugbetaling.
Wanneer u binnen zichttermijn een artikel aan ons geretourneerd heeft en u heeft dit al betaald, ook dan kunnen we dit vaak automatisch terugbetalen, bijvoorbeeld via KBC Online of Belfius Direct.
Heeft u een bevestiging van ons ontvangen maar nog geen betaling binnen 10 werkdagen? Vraag dan hier de terugbetaling aan. www.conrad.be/terugbetaling.
Heeft u een creditnota van ons ontvangen en geen uitbetaling? Bijvoorbeeld naar aanleiding van een garantie retour. Vraag dan hier de terugbetaling aan.www.conrad.be/terugbetaling.
Soms komt het voor dat u van ons een creditnota ontvangt maar de betaling uitblijft wegens het ontbreken van uw bankgegevens. Wacht u nog op een betaling naar aanleiding van een creditnota? Vraag dan hier de terugbetaling aan.www.conrad.be/terugbetaling.
Voor zakelijke klanten:
Heeft u een account op rekening, dan geldt voor u het volgende:
Bent u zakelijke klant bij Conrad en heeft u een creditnota ontvangen of heeft u een ander tegoed, zoals bijvoorbeeld een dubbel betaalde factuur? U kunt dan de creditnota/tegoed verrekenen met openstaande facturen.
Is verrekenen niet mogelijk? Vraag dan hier de terugbetaling aan. www.conrad.be/terugbetaling.
Heeft u betaald middels iDeal, kredietkaart of Bancontact, dan geldt voor u het volgende:
Heeft u uw zending binnen zichttermijn geretourneerd of is uw bestelling (deels) geannuleerd, dan ontvangt u uw geld automatisch terug via Ingenico Financial Services.
Heeft u uw zending geretourneerd na de zichttermijn en is de bestelling gecrediteerd? Vraag dan hier de terugbetaling aan. www.conrad.be/terugbetaling.