Garantie en Retour

  • Wat is de status van mijn retourzending?

      Stuurt u een artikel retour? Dan zorgen wij ervoor dat de retourzending binnen 14 dagen wordt verwerkt.  Zodra u uw pakket inlevert, ontvangt u een afgiftebewijs met daarop een...

  • Ik wil mijn product retourneren

    Een product retour sturen kan natuurlijk, hieronder vindt u meer informatie. Retourneren - Garantie Het is vervelend als een product niet naar behoren werkt of defect gaat. Gelukk...

  • Ik wil een groot pakket retour sturen

      Is uw retour zwaarder dan 30kg of langer dan 176 cm, laat het ons dan even weten. Wij kunnen een afhaalopdracht voor u inplannen. Een chauffeur van PostNL komt het pakket dan ko...

  • Kan ik artikelen uit verschillende bestellingen in 1 doos retourneren?

      Het is niet mogelijk artikelen uit verschillende bestellingen in één doos te retourneren. Een retourlabel wordt aangemaakt op basis van het factuurnummer waar het artikel op ver...

  • Haalt Conrad ook een pakket op?

      Wilt u dat wij een pakket bij op komen halen? Laat het ons dan even weten. Wij kunnen dan een afhaalopdracht voor u inplannen. Een chauffeur van PostNL komt het pakket dan koste...

  • Garantie eigen merken

      3 jaar fabrieksgarantie bij Eurochron artikelen   Eurochron producten worden zeer zorgvuldig, met grote precisie en de beste kwaliteit gemaakt. Daarom biedt Eurochron 3 jaar fab...

  • Ik heb geen retourlabel ontvangen

      Wanneer u  een retourzending bij ons heeft aangemeld,  dan is het aangemaakte retourlabel direct te downloaden.  Ook wordt deze per mail aan u  toegezonden. Als u het retourlabe...

  • Ik wil een gedeelte van mijn bestelling terugsturen.

      Wanneer u een gedeelte van uw bestelling aan ons retourneert, hoeft u alleen de artikelen te betalen welke u behoudt in het geval van een achteraf betaling. U mag de waarde van ...

  • Mijn bestelling is kapot geleverd

      Het is uiteraard de bedoeling dat u uw bestelling in goede staat ontvangt. Als dat niet gebeurt dan is dat natuurlijk heel vervelend.  Zou u dan contact met ons willen opnemen? ...

  • Hoe kan ik een product retour sturen onder zichttermijn?

    Een bestelling mag binnen 30 dagen zichttermijn gratis retour worden gestuurd. Omruilen voor een ander artikel is niet mogelijk. U dient hiervoor een nieuwe bestelling te plaatse...

  • Hoe lang heb ik garantie op mijn product

    Het is vervelend als een artikel niet naar behoren werkt of defect gaat. Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Afgezien van deze wettelijke garanti...

  • Hoe kan ik een defect product retour sturen?

    Het is vervelend als een artikel niet naar behoren werkt of defect gaat. Gelukkig geven wij minimaal 2 jaar garantie. U kunt een garantieretour online aanmelden. Vertoont het artik...