Betalen

  • Ik wil een terugbetaling aanvragen

    Te veel of per ongeluk betaald Als u te veel betaald heeft, vraag dan hier de terugbetaling aan. www.conrad.be/terugbetaling.Is uw bestelling deels geannuleerd en al vooraf betaald...

  • Ik wil een kopie van mijn factuur aanvragen

      Wanneer u inlogt op uw account, heeft u de mogelijkheid om uw facturen(.pdf) in te zien en te printen. U kunt dit doen onder "Mijn bestellingen" , waarna u bij de betreffende be...

  • Hoe kan ik betalen?

    Zakelijk | Particulier   We zijn een webwinkel, maar we beperken onze betaalmogelijkheden niet tot internetbankieren.    Zakelijk Als zakelijke klant heeft u naast netbanking, Banc...

  • Meer over Bancontact/Mister Cash

    "Met Bancontact/Mister Cash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankoop bij ons afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifie...

  • Meer over vooruitbetaling

    Een vooruitbetaling kunt u doen op onderstaand bankrekeningnummer  Om uw bestelling zo snel mogelijk te kunnen verwerken, vragen wij u om als betalingsreferentie uw 9-cijferige kla...

  • Meer over betalen op rekening ( zakelijk )

    Wij bieden onze zakelijke klanten de mogelijkheid om op rekening te betalen. Als betalingstermijn hanteren wij 30 dagen. U ontvangt na het plaatsen van uw bestelling de factuur via...

  • Meer over netbanking

    Wanneer u een bestelling plaatst vanaf € 50,- (incl. BTW) en u betaalt d.m.v. internetbankieren, dan wordt uw bestelling gratis bezorgd. Betaling geschiedt via uw eigen bank. Ook k...

  • Meer over betalen met kredietkaart

    ZakelijkWij bieden ook de mogelijkheid om de bestelling met uw kredietkaart af te rekenen. U kunt dan kiezen voor online betalen als u bij de kassa bent aangekomen. Daar wordt u do...

  • Kan ik met een Ecocheque betalen?

    Wij accepteren geen Ecocheques. 

  • Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

      Zakelijk | Particulier Zakelijk Betaald u via kredietkaart, Mister Cash/Bancontact, dan wordt uw betaling direct verwerkt. Kiest u voor een vooruitbetaling en maakt u het bedra...

  • Wat zijn de bankgegevens van Conrad?

      Hieronder vindt u onze bankgegevens. Wilt u een factuur betalen? Dan vragen wij u om uw klantnummer en factuurnummer als betalingskenmerk te vermelden.  Belgische bankgegevensBa...

  • Waarom krijg ik het verzoek om vooruit te betalen?

      Bij iedere bestelling wordt, op basis van een veelvoud aan factoren, bepaald of u gebruik kunt maken van de optie om achteraf te betalen.Het kan daarom voorkomen dat u een beric...

  • Ik wil een gedeelte van mijn bestelling terugsturen.

      Wanneer u een gedeelte van uw bestelling aan ons retourneert, hoeft u alleen de artikelen te betalen welke u behoudt in het geval van een achteraf betaling. U mag de waarde van ...

  • Ik wil mijn facturen digitaal ontvangen

      Bent u een zakelijke klant en ontvangt u de facturen nog per post of is het e-mailadres voor de digitale facturatie gewijzigd? Dan kunt u dit eenvoudig doorgeven via dit formuli...