Zoeken
Betalen
-
Ik wil een terugbetaling aanvragen
Te veel of per ongeluk betaald Als u te veel betaald heeft, vraag dan hier de terugbetaling aan. www.conrad.be/terugbetaling.Is uw bestelling deels geannuleerd en al vooraf betaald...
-
Ik wil een kopie van mijn factuur aanvragen
Wanneer u inlogt op uw account, heeft u de mogelijkheid om uw facturen(.pdf) in te zien en te printen. U kunt dit doen onder "Mijn bestellingen" , waarna u bij de betreffende be...
-
Hoe kan ik betalen?
Zakelijk | Particulier We zijn een webwinkel, maar we beperken onze betaalmogelijkheden niet tot internetbankieren. Zakelijk Als zakelijke klant heeft u naast netbanking, Banc...
-
Meer over Bancontact/Mister Cash
"Met Bancontact/Mister Cash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankoop bij ons afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifie...
-
Meer over vooruitbetaling
Een vooruitbetaling kunt u doen op onderstaand bankrekeningnummer Om uw bestelling zo snel mogelijk te kunnen verwerken, vragen wij u om als betalingsreferentie uw 9-cijferige kla...
-
Meer over betalen op rekening ( zakelijk )
Wij bieden onze zakelijke klanten de mogelijkheid om op rekening te betalen. Als betalingstermijn hanteren wij 30 dagen. U ontvangt na het plaatsen van uw bestelling de factuur via...
-
Meer over netbanking
Wanneer u een bestelling plaatst vanaf € 50,- (incl. BTW) en u betaalt d.m.v. internetbankieren, dan wordt uw bestelling gratis bezorgd. Betaling geschiedt via uw eigen bank. Ook k...
-
Meer over betalen met kredietkaart
ZakelijkWij bieden ook de mogelijkheid om de bestelling met uw kredietkaart af te rekenen. U kunt dan kiezen voor online betalen als u bij de kassa bent aangekomen. Daar wordt u do...
-
Kan ik met een Ecocheque betalen?
Wij accepteren geen Ecocheques.
-
Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Zakelijk | Particulier Zakelijk Betaald u via kredietkaart, Mister Cash/Bancontact, dan wordt uw betaling direct verwerkt. Kiest u voor een vooruitbetaling en maakt u het bedra...
-
Wat zijn de bankgegevens van Conrad?
Hieronder vindt u onze bankgegevens. Wilt u een factuur betalen? Dan vragen wij u om uw klantnummer en factuurnummer als betalingskenmerk te vermelden. Belgische bankgegevensBa...
-
Waarom krijg ik het verzoek om vooruit te betalen?
Bij iedere bestelling wordt, op basis van een veelvoud aan factoren, bepaald of u gebruik kunt maken van de optie om achteraf te betalen.Het kan daarom voorkomen dat u een beric...
-
Ik wil een gedeelte van mijn bestelling terugsturen.
Wanneer u een gedeelte van uw bestelling aan ons retourneert, hoeft u alleen de artikelen te betalen welke u behoudt in het geval van een achteraf betaling. U mag de waarde van ...
-
Ik wil mijn facturen digitaal ontvangen
Bent u een zakelijke klant en ontvangt u de facturen nog per post of is het e-mailadres voor de digitale facturatie gewijzigd? Dan kunt u dit eenvoudig doorgeven via dit formuli...