Zoeken
Bestellen
-
Hoe kan ik jullie bereiken?
Zakelijk: klik hier als u een zakelijke klant bent. Particulier: klik hier als u een particuliere klant bent.
-
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Dit kan eenvoudig online in 4 stappen: Verzamel uw gewenste artikelen door ze toe te voegen aan de winkelwagen. Tevreden met uw keuze? Klik op het winkelwagen icoon, controleer u...
-
Waarom de Business Plus service?
✔ Verzendkostenvrij (uitgezonderd overige toeslagen) ✔ Persoonlijke service ✔ Op rekening bestellen ✔ Inkoopkoppeling✔ Gratis retourneren ✔ 10% korting op eigen merken Of k...
-
Waarom zijn producten niet op alle Conrad websites te bestellen?
Er kunnen meerdere oorzaken zijn waarom producten niet via alle websites van Conrad te bestellen zijn. Door wet- en regelgeving mogen sommige producten niet in alle landen aange...
-
Conrad cadeaukaart
Verras met de Conrad Cadeaukaart Heeft u binnenkort een verjaardag, jubileum of andere feestelijke gelegenheid en weet u niet wat u moet geven? Geef een Conrad Cadeaukaart – leu...
-
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen
Het kan zijn dat de bestelbevestiging wordt tegengehouden door het spamfilter van uw e-mailprogramma en dat deze in de map ongewenst terecht is gekomen. Mocht dat niet het geval zi...
-
Privacy Policy van Conrad Electronic Benelux BV
Onze privacy policy vind u op onderstaande link; https://www.conrad.be/faq/voorwaarden/privacy
-
Artikel elders goedkoper
Wij hebben geen laagste prijsgarantie, het kan voorkomen dat een product elders goedkoper is. Wel bieden wij zaken als gratis verzending vanaf € 50,- bij betaling met kredietkaa...
-
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen
Het kan zijn dat de bestelbevestiging wordt tegengehouden door het spamfilter van uw e-mailprogramma en dat deze in de map ongewenst terecht is gekomen. Mocht dat niet het geval...
-
Hulp nodig tijdens het bestellen?
Ondervindt u (technische) problemen op onze website of tijdens het plaatsen van uw bestelling? Wordt uw e-mailadres bijvoorbeeld niet herkend of zijn er problemen met het opgege...
-
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Heeft u een bestelling geplaatst en heeft u een wijziging of wilt u annuleren? Zolang uw bestelling in uw account nog op "Open" staat kunnen wij wijzigingen doorvoeren bij uw best...