Bestellen

  • Hoe kan ik jullie bereiken?

    Zakelijk: klik hier als u een zakelijke klant bent. Particulier: klik hier als u een particuliere klant bent.

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Dit kan eenvoudig online in 4 stappen: Verzamel uw gewenste artikelen door ze toe te voegen aan de winkelwagen.  Tevreden met uw keuze? Klik op het winkelwagen icoon, controleer u...

  • Waarom de Business Plus service?

    ✔ Verzendkostenvrij (uitgezonderd overige toeslagen) ✔ Persoonlijke service  ✔ Op rekening bestellen  ✔ Inkoopkoppeling✔ 30 dagen zichttermijn ✔ 10% korting op eigen merken O...

  • Waarom zijn producten niet op alle Conrad websites te bestellen? 

    Er kunnen meerdere oorzaken zijn waarom producten niet via alle websites van Conrad te bestellen zijn.  Door wet- en regelgeving mogen sommige producten niet in alle landen aange...

  • Conrad cadeaukaart

    Verras met de Conrad Cadeaukaart Heeft u binnenkort een verjaardag, jubileum of andere feestelijke gelegenheid en weet u niet wat u moet geven? Geef een Conrad Cadeaukaart – leu...

  • Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

    Het kan zijn dat de orderbevestiging wordt tegengehouden door het spamfilter van uw e-mailprogramma en dat deze in de map ongewenst terecht is gekomen. Mocht dat niet het geval zij...

  • Privacy Policy van Conrad Electronic Benelux BV  

    Onze privacy policy vind u op onderstaande link;   https://www.conrad.be/faq/voorwaarden/privacy

  • Artikel elders goedkoper

      Wij hebben geen laagste prijsgarantie, het kan voorkomen dat een product elders goedkoper is. Wel bieden wij zaken als gratis verzending vanaf € 50,- bij betaling met kredietkaa...

  • Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

      Het kan zijn dat de orderbevestiging wordt tegengehouden door het spamfilter van uw e-mailprogramma en dat deze in de map ongewenst terecht is gekomen. Mocht dat niet het geval ...

  • Hulp nodig tijdens het bestellen?

    Ondervindt u (technische) problemen op onze website of tijdens het plaatsen van uw bestelling? Wordt uw e-mailadres bijvoorbeeld niet herkend of zijn er problemen met het opgege...

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

    Heeft u een bestelling geplaatst en heeft u een wijziging of wilt u annuleren?  Zolang uw bestelling in uw account nog op "Open" staat kunnen wij wijzigingen doorvoeren bij uw best...