Retour

  • Zakelijke RMA procedure.

    In Belgie heeft een zakelijke klant geen recht op de wettelijke bedenktijd. Zakelijke klanten die alsnog een retourverzoek willen indienen kunnen dat doen via ons online RMA formul...

  • Ik wil gebruik maken van het herroepingsrecht.

    Wanneer een bestelling is afgerond, is sprake van een overeenkomst met betalingsverplichting. Volgens de Europese wetgeving mag elke consument deze overeenkomst binnen 14 dagen z...

  • Kan ik mijn bestelling retour sturen?

    Klik in de lijst hieronder op wat op uw retourvraag van toepassing is: Garantie*  Zakelijk Conrad Zakelijk Conrad marktplaats Consument BOL/AMAZON Retourenportal Terugbetaling Ov...

  • Ik heb besteld via Bol.com. Hoe retourneer ik mijn bestelling?

      Heeft u een bestelling geplaatst via Bol.com? Dan begint uw retour in uw Bol account. Op de website van Bol.com vindt u alle informatie over het aanmelden van uw retour.  Na aanm...

  • Kan ik een retour laten ophalen?

    Een pakket wordt alleen opgehaald als het zwaarder is dan 30 kilo en/of groter is dan 175x58x78 cm. Deze retouren kunnen niet via onze retourenportal worden aangemeld.   Particu...

  • Kan ik artikelen uit verschillende bestellingen in 1 doos retourneren?

      Het is niet mogelijk artikelen uit verschillende bestellingen in één doos te retourneren. Een retourlabel wordt aangemaakt op basis van het factuurnummer waar het artikel op ver...

  • Haalt Conrad ook een pakket op?

      Wilt u dat wij een pakket bij op komen halen? Laat het ons dan even weten. Wij kunnen dan een afhaalopdracht voor u inplannen. Een chauffeur van PostNL komt het pakket dan koste...

  • Ik heb geen retourlabel ontvangen.

      Wanneer u  een retourzending bij ons heeft aangemeld,  dan is het aangemaakte retourlabel direct te downloaden.  Ook wordt deze per mail aan u  toegezonden. Als u het retourlabe...

  • Ik wil een gedeelte van mijn bestelling terugsturen.

      Wanneer u een gedeelte van uw bestelling aan ons retourneert, hoeft u alleen de artikelen te betalen welke u behoudt in het geval van een achteraf betaling. U mag de waarde van ...

  • Artikel defect ontvangen.

      Het is uiteraard de bedoeling dat u uw bestelling in goede staat ontvangt. Als dat niet gebeurt dan is dat natuurlijk heel vervelend.  Neem contact met ons op, dan kunnen wij u ...

  • Wat is de status van mijn retourzending?

      Stuurt u een artikel retour? Dan zorgen wij ervoor dat de retourzending binnen 14 dagen wordt verwerkt.  Zodra u uw pakket inlevert, ontvangt u een afgiftebewijs met daarop een...